Berita baik Untuk Blogger atau Youtuber Yang Berminat Untuk Review Produk | .::: MOMOY blogirl :::.

05 June 2020

Berita baik Untuk Blogger atau Youtuber Yang Berminat Untuk Review Produk


Assalamualaikum semua.

 

Okay. Ini ada berita baik untuk kengkawan bloggers. Ada yang berminat untuk buat produk review tak? Ahaa.. inilah peluang kita. Glow Gelenggang mencari blogger yang aktif berblogging, yang sudi untuk membuat review secara percuma produk hilang gatal-gatal.

 

Sedikit info mengenai Glow Gelenggang.

Sedikit info mengenai Glow Gelenggang. Glow Gelenggang adalah produk organik dan semulajadi untuk hilangkan gatal-gatal dan membantu merawat masalah kulit. Diasaskan dari bahan utama iaitu daun gelenggang (cassia alata) ini memang terkenal dan sering digunakan untuk merawat eczema, kudis buta, panau, kayap dan lain-lain penyakit kulit gatal yang lain.


Glow Gelenggang mengandungi 3 produk iaitu:-

  • -          Sabun herba gelenggang
  • -          Minyak herba gelenggang
  • -          Minyak herba gelenggang dan daun bidara (khas untuk bayi)

 



Maklumat tentang produk boleh visit web ni : www.glowgelenggang.com


 

Istimewanya produk Glow Gelenggang ini ialah ianya bahan aktif daun gelenggang ini sangat banyak, bukan diletak bahan sebagai syarat ‘ada-ada’ sahaja. Kualiti dan kuantiti bahan daun gelenggang menjadi keutamaan produk Glow Gelenggang ini supaya pengguna mendapat kesan hilang gatal yang pantas, tetapi selamat dan tanpa steroid!

 

Jangan risau menggunakan Glow Gelenggang di pejabat, sekolah malah ketika di luar kerana ia tidak berbau busuk, tidak panas, tidak pedih dan tidak merengsakan kulit. Anda yang mengalami masalah kulit kering, resdung atau gatal terkena gigitan serangga kecil atau nyamuk juga boleh menggunakannya.

 

Berminat untuk membuat review produk ini?

Blogger yang bertuah akan diumumkan melalui whatsapp atau email. Setelah itu produk akan dipos dan diberi masa selama 3 minggu untuk direview. Blogger diminta untuk mencuba dan memberi review jujur tentang produk.

 

Sila isikan butiran anda di sini: https://forms.gle/DYCg2ydRNxKCdcn99

 

TARIKH TUTUP PENYERTAAN : 30 JUNE 2020


1 comment

November 24, 2020 at 11:26 PM Reply to comment

alaaa terlepas huhu

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...