.::: MOMOY blogirl :::.: September 2017

24 September 2017

F.O.R.G.E.T



FORGET

FORGET

FORGET

FORGET

FORGET

Yamhullahu ma yasau, 
wa yusbit, 
wa indahu ummul kitab.




18 September 2017

Baju baru Bebe..


Assalamualaikum..

Ekceli dah 2 bulan juga Bebe pakai baju baru nih. Tapi baru hari ni ada masa nak update. Muahaha... alasan sangat tu kan. Mula-mula dapat baju baru, Momoy sempat juga lah update. Tapi taip tajuk jew.. haru sungguh. Jari macam "eh.. nak taip apa eyh..". So, after 2 bulan baru la entri ni di publish. Sadis!



So far.. Momoy jenis minat casing phone yang bling-bling. Rasa meriah sangat bila terkena matahari atau lighting nih. Mih mih.. Cuma yang lecehnya, kena jaga bebetul diamond-diamond tu. Sangat fragile. Terjatuh sebijik mampu sawan sebulan sebab ternampak cacat celanya. Biarpun hanya kau je yang perasan sebijik batu dah tertanggal, tapi boleh murung seminggu. Gitu lah ibaratnya. 







Meriah kan? So in loveee... wee...




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...